Online 'groeien' met een goed plan(t)
Een transitie van hovenier naar Groencentrum gaat niet over 1 nacht ijs. Zeker omdat dit enorme impact heeft op de huidige identiteit en zichtbaarheid. Om nog maar te zwijgen over de verschuiving in relevante zoektermen.
Na het uitwerken van een moderne en onderscheidende positionering in de regio voerden we samen stap voor stap wijzigingen door in de website, social media en communicatiemiddelen in en rondom het Groencentrum.
Met een verschuiving in werkzaamheden en in positionering, is het belangrijk om de waarborging van de (gewende) kwaliteit goed te communiceren. Hiervoor maakten we samen een plan om bestaande relaties op de hoogte te brengen, als ook de kwaliteit zichtbaar te maken op de online communicatiemiddelen. Belangrijke bijdrage hiervoor kwam van bestaande leveranciers van erkende merken. Zij leverden content en assortimenten aan die staan voor hoogwaardige kwaliteit en in de markt als bovengemiddeld worden gezien. Door dit goed zichtbaar te maken, werd de bestaande kwaliteit gewaarborgd en opnieuw gekenmerkt.
Met de lancering van het nieuwe merk liggen er veel nieuwe kansen, invalshoeken en originele ideen op stapel. Periodiek hebben we contact om deze uit te werken en in te plannen. Want alleen door structureel zichtbaar te zijn, 'groeien' we!