Meer winst en meer omzet

Stercq-winstgevend-merk
Merketing is zichtbaar zijn en communiceren vanuit 1 unieke (en gedurfde) boodschap. Op een manier zodat je processen het ook aankunnen.
de oplossing
wat is merketing?

Jij wil consistent groeien. Dat kan op twee manieren: meer winst en meer omzet. Voor meer omzet heb je ambassadeurs nodig, fans, mensen die altijd bij je kopen (en terugkomen). Die krijg je door consistent en vanuit 1 gedachte te communiceren; merketing. Die ambassadeurs gaan jouw processen belasten en uitdagen. Dus daar wil je efficiënter en winstgevender zijn. Intern meegroeien. Daar denken wij in mee en optimaliseren de boel. Zodat jij rust in je hoofd krijgt en kan blijven doen wat je leuk vindt.

jouw organisatie binnenstebuiten
communiceren vanuit jouw verhaal
interne processen ook optimaal
en groeien maar
live in de productiehal
hoe helpen we je hierbij?

We zetten je op de Durf-ladder, bekijken de uitslag en gaan met 5 thema’s aan de slag (on- offline zichtbaarheid, conversieplatform, on-offline processen). Daar gaan we sámen mee aan de slag. Samen Stercq. Monitoren onze inspanningen, geven ze een cijfer en bouwen verder. Lekker transparant en eerlijk. Thema voor thema behandelen, bouwen en beoordelen. Brand, marketing, coffee, repeat.

Durven kiezen
voor een
strategische basis

Durven kiezen voor een
strategische basis

Alles valt of staat met een goed strategisch fundament. In het marketingplan leggen we de belangrijkste boodschappen, stijlen richting vast. Dit ontstaat alleen als je durft te kiezen.

Op locatie
uitwerken en opbouwen

Op locatie
uitwerken en
opbouwen

Samen denken we na waar defocus moet liggen, wat de belangrijkste kansen zijn en hoe we laaghangend fruitkunnen plukken.

We voeren uit
en beginnen klein

We voeren uit
en beginnen klein

Uitdenken, uitwerken en uitvoeren waar nodig. Maar wel klein beginnen en groeien met behapbare stappen.

Samen knallen
naar een nieuw
niveau

Samen knallen
naar een nieuw
niveau

Strategie bepaalt. Doelen bepaalt. Stappen zetten nu! Vaak de fase in het proces waar je het meeste resultaat ziet.

Meer weten
is blijven meten

Meer weten
is blijven meten

Alleen door de juiste kpi’s, ksf’s, cpc, roi en overige relevante factoren goed in te richten, meten we het effect van onze inspanningen.

Bijsturen & 
optimaliseren

Bijsturen & 
optimaliseren

De output van onze metingen zijn input om nog verder te optimaliseren en bij te sturen. En dat alles met het marketingplan in ons achterhoofd.

Merketing in het écht ervaren?

Samen bepalen we jouw stercqte, we leggen jouw organisatie onder een vergroot glas en bepalen de juiste koers.
contact
Willem
-
Eigenaar Gaswinkel.com

"Met Stercq als partner zijn we in kleine stappen opgeschaald naar een hogere efficiency in werk- en magazijnprocessen, een geoptimaliseerde webshop, betere vindbaarheid en uiteindelijk meer omzet (en winst). Vandaar de jarenlange samenwerking."

+ andere stercqe referenties
sluiten