Eerste stappen naar online zichtbaar worden

Samen zichtbaar worden

Midden in de machinefabriek
Hoe maken we zichtbaar, datgene wat via mond-tot-mond besproken wordt? En wat vind een nieuwe bezoeker hier dan van?
lees de case

Hollink Metaal is offline voor opdrachtgevers al een gevestigde naam. Online werd daarentegen weinig gecommuniceerd en was weinig zichtbaar. Daarom bepaalden we welke informatie, welke stijl en welke boodschap we online wilden communiceren. Belangrijke factor daarbij was, vanzelfsprekend, dat dit dichtbij de offline boodschap lag.

Of het nu gaat om een taart, social media bericht of de website. Alle communicatie gaat met dezelfde uitstraling en stijl online. Hierbij is de website de absolute voorloper envolgen andere middelen.

Samen bepalen we periodiek welke informatie en middelen zichtbaar worden. Ook kijken we periodiek naar vindbaarheid en zorgen we ervoor dat de website up-to-date blijft. Alles in het teken om de mond-tot-mond reclame te stimuleren en zichtbaarder te maken.

Willem
-
Eigenaar Gaswinkel.com

"Met Stercq als partner zijn we in kleine stappen opgeschaald naar een hogere efficiency in werk- en magazijnprocessen, een geoptimaliseerde webshop, betere vindbaarheid en uiteindelijk meer omzet (en winst). Vandaar de jarenlange samenwerking."

+ andere referenties
sluiten